Drakie

20.03.2013 14:53

DrakieJacinda od malička žije s cejchem výjimečnosti a ví, že každý její krok je sledován. Touží ale po svobodě rozhodovat se sama za sebe. Když poruší nejposvátnější zásadu svého druhu, skoro za to zaplatí životem. Zachrání ji krásný cizinec, který byl poslán, aby lovil takové, jako je ona, potomky draků, kteří na sebe dokážou vzít lidskou podobu. Jacindina rodina je nucena uchýlit se do světa smrtelníků, kterému není lehké se přizpůsobit...

 

Knížka na mně zapůsobila velmi silně, obzvlášť láska Jacindy a Willa. Obdivuju, jak Sophie Jordanová dokázala ty pocity přesně popsat. Když jsem četla různé názory na knihu, většinou padlo Jordanová to okopčila. To mne velmi zadrhlo, jelikož Jacindu jsem si, jak jsem uvedla, hned zamilovala. Kdybych měla autorce něco vytknout, tak jen to, že Jacinda musela opustit Willa. Ale to by potom nebyl romantický příběh...

 

Pokračování: Drakie 2: Útěk