Eragon

20.03.2013 14:52

Jeden chlapec, jeden drak, svět dobrodružství. Fantasy bestseller Eragon z pera patnáctiletého Christophera Paoliniho, který nadchl miliony čtenářů po celém světě. Vypráví příběh chudého farmářského chlapce, který najde v Dračích horách modrý kámen, z něhož se vyklube dračí mládě - Safira. Spolu se vydají na nebezpečnou cestu královstvím ovládaným králem, jehož zlo nezná mezí. Dokáže Eragon naplnit své předurčení a převzít břímě legendárních Dračích jezdců? Osud království možná leží v jeho rukou... První díl tetralogie Odkaz Dračích jezdců

 

"Eragon mne velmi zaujal. Před knížkou jsem prvně viděla film a když jsem knížku dočetla, nad filmem jsem se celkem zhrozila... Christopher Paolini je báječný spisovatel. Do Odkazu Dračích jezdců vložil nejen dobrodružství, ale také napínavé scénky a dojemné chvíle. Jen mi vadí, že Brom nemohl přežít ;) Hodnocení knihy: 100 %"